بازی Tail Spin هدیه ی بی انتهای هیجان به شما

موضوع : بازی,پرواز,سرگرمی,ماجراجویی

بازی Tail Spin هدیه ی بی انتهای هیجان به شما

با بازی tail spin کنترل یک گورخر در دستان شماست !

بازی tail spin از آن بازی های هیجان انگیز است که اول برای ویندوز فون توسعه داده شده است و در آینده برای سیستم عامل های iOS , اندروید عرضه خواهد شد. بازی tail spin یک بازی با حجم پایین ولی با کیفیت عالی است و داستانی جالبی دارد.

برای بررسی بیشتر با ویندوز دی ال همراه باشید. 

تعدادی حیوان در یک جنگل سرسبز زندگی می کردند و همیشه در حال خوردن و خوابیدن بودند ، تا اینکه یک روز سر و کله یک شکارچی پیدا می شود و تمام حیوانات جنگل را می گیرد و در قفس زندانی می کند و در حال رفتن به شهر هست. تا اینکه ماشین این شکارچی بر اثر برخورد با یک صخره واژگون می شود و حیوانات که هر کدام در یک قفس زندانی شده اند به بیرون ماشین پرتاب می شوند. ولی در این بین قهرمان داستان ما که یک گورخر است، از قفس بیرون می آید و می خواهد به دوستانش کمک کند تا آن ها نیز آزاد شوند. و در اینجا هست که شما باید به این گورخر تپل ما کمک کنید تا با جمع آوری کلوچه حیوانات دیگر که یک جوجه تیغی و میمون و یک گاومیش است آزاد کنید.

شما چگونه باید به گورخر داستان کمک کنید تا با جمع آوری کلوچه دوستان را نیز آزاد کند؟ با بازی پرنده های خشمگین آشنایی دارید؟! شما باید با کشیدن دم گور خر و رها کردن آن به او کمک کنید تا از یک صخره به صخره دیگر بپرد و سکه ها را جمع آوری کند. این بازی با کیفیت بسیار خوب و صداهای زیبا بسیار جذاب است.

دانلود از استور از لینک زیر :

0 تا کنون ثبت شده است
تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز