بازی World of Tanks Blitz به صورت یونیورسال برای ویندوز ۱۰ منتشر شد

موضوع : اخبار,اکشن,بازی

بازی World of Tanks Blitz به صورت یونیورسال برای ویندوز ۱۰ منتشر شد

در بازی World of Tanks Blitz تانک سواری کنید و به دل دشمن بزنید ! 

“جهان تانک ها: حمله رعد آسا” یک بازی محبوب در سبک اکشن، استراتژی است که به صورت یونیورسال برای ویندوز ۱۰ در دسترس است. با ویندوز دی ال همراه باشید.

بازی World of Tanks Blitz به دنبال موفقیت عنوان اصلی ساخته شده است و اکنون به عنوان یک بازی یونیورسال برای ویندوز ۱۰ منتشر شده است. این بدان معناست که کاربران می توانند در گوشی، تبلت و رایانه ی خود این بازی را نصب کنند و از آن لذت ببرند.

در این بازی که امکانات و گرافیک بسیار جالبی را به نمایش می گذارد، بیش از ۲۰۰ تانک مختلف در دسترس است. این بازی از صفحات لمسی در گوشی و تبلت و از ماوس و کیبورد در رایانه پشتیبانی می کند و شما می توانید در هر زمان و هر دستگاهی، این بازی را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

این بازی بسیار عظیم حدود ۴ گیگابایت حجم دارد و احتمالا با اینترنت کشور عزیزمان، باید چند روز یا حتی چند هفته منتظر بمانیم تا این بازی دانلود شود. اما خوشبختانه این بازی کاملا رایگان است. بنابراین اگر شما بعد از نصب آن، ازش خوشتان نیامد، چیزی از دست نداده اید و می توانید آن را پاک کنید، شما هم اکنون می توانید این بازی را از لینک پایین در دستگاه ویندوز ۱۰ خود دریافت کنید.

 

0 تا کنون ثبت شده است
تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز