تا ماه آینده ویندوز ۱۰ موبایل به روزرسانی می شود

موضوع : اخبار,اخبار ویندوز فون

تا ماه آینده ویندوز ۱۰ موبایل به روزرسانی می شود

بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل تا ماه آینده صورت می گیرد.به گزارش موبنا اکتبر گذشته مایکروسافت اعلام کرد به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ برای سیستم‌عامل ویندوز فون ۸٫x از اواخر سال ۲۰۱۵ آغاز می‌شود. در این باره با سایت ویندوز دی ال همراه شوید.

این شرکت در آخرین ماه از سال ۲۰۱۵خاطر نشان کرد :طرح مذکور را به اوایل سال ۲۰۱۶ موکول خواهد کرد. با این وجود اگر هم اکنون منتظر آن هستید دستگاه موبایلی ویندوزی خود را در ماه ژانویه به‌روزرسانی کنید، باید گفت که این اتفاق صورت نمی‌گیرد.

مایکروسافت با ارسال پست الکترونیکی به شرکای خود اعلام نمود به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ برای ویندوز فون تا ماه آینده به تاخیر خواهد افتاد.

بر این اساس صاحبان دستگاه‌های سیستم عامل ویندوز فون ۸٫x می‌توانند نسخه جدید سیستم عامل موبایلی مایکروسافت را فوریه ۲۰۱۶ در اختیار داشته باشند.

فوریه ماهی است که مایکروسافت طی آن در نظر دارد از گوشی هوشمند Lumia 650 هم رونمایی کند. این محصول چهارمین گوشی هوشمند مایکروسافت مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود.

با این وجود اگر شما یکی از اعضای طرح Windows Insider باشید، هم‌اکنون می‌توانید به صورت آزمایشی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

0 تا کنون ثبت شده است
تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز