صفحه کلید ویندوز فون Word Flow برای آیفون نیز ارائه شد

موضوع : اخبار,اخبار ویندوز فون

صفحه کلید ویندوز فون Word Flow برای آیفون نیز ارائه شد

صفحه کلید Word Flow به شکل پیش نمایش (نسخه آزمایشی) به iOS داده می‌شود، همچنین قرار است بعد از آن اندروید نیز به این صفحه کلید سازگار شود.در ادامه با ویندوز دی ال همراه باشید.

اگر از طرفداران ویندوز فون و ویندوز موبایل ۱۰ بپرسید که قابلیت‌های محبوب آنان چیست، قطعا به صفحه کلیدWord Flow اشاره می‌کنند، که با آن می‌توانید با کشیدن انگشتتان روی صفحه و بهره‌مندی از قابلیت اصلاح خطاهای تایپی از تایپ روان، سریع و صحیح روی این صفحه کلید لذت ببرید. اما در آینده‌ای نزدیک برای داشتن این صفحه کلید دیگر مجبور نیستید یک گوشی لومیا خریداری کنید. مایکروسافت تصمیم دارد صفحه کلید Word Flow را به دیگر بستر‌ها یا سیستم عامل‌ها نیز عرضه کند، که از iOS شروع کرده است. هنوز دقیقا مشخص نیست که در پیام‌ها تغییری رخ خواهد داد یا خیر، اگرچه انتظار داریم که صفحه کلید تا حدود زیادی هوشمند باقی بماند. مایکروسافت فقط از کارکنان داخلی خود دعوت کرده تا این برنامه را در حال حاضر پیش نمایش کنند، اما قول داده که به‌زودی این نرم افزار در App Store عرضه می‌شود. طبیعتا انتظار می‌رود کمی بعد نسخه اندرویدی این صفحه کلید نیز در دسترس قرار گیرد. با وجود دیگر برنامه‌های مخصوص مایکروسافت از جمله Cortana دیگر در آینده نگران نخواهید بود که برای داشتن برنامه‌های ویندوزی، گوشی شما ویندوزی نیست، احتمالا فقط آرایش صفحه اصلی مخصوص ویندوز را نخواهید داشت.

منبع :پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  سایت خبری نه صبح 

0 تا کنون ثبت شده است
تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز