مایکروسافت Kids Corner را از ویندوز ۱۰ موبایل حذف می کند

موضوع : اخبار,اخبار ویندوز فون

مایکروسافت Kids Corner را از ویندوز ۱۰ موبایل حذف می کند

Kids Corner طبق اعلام رسمی مایکروسافت دیگر در ویندوز ۱۰ موبایل جایی ندارد و تصمیم به حذف آن گرفته است.در ادامه با ویندوز دی ال همراه باشید.

Kids Corner یکی از قابلیت های اولیه ویندوز فون ۸ بود که به والدین اجازه می داد تا محدودیت هایی را برای کودکان در گوشی های موبایل خود اعمال کنند و اجازه دسترسی تنها به چند نرم افزار یا بازی خاص را بدهند.

Dona Sarkar رییس بخش اینسایدر ویندوز در بلاگ ویندوز در رابطه با قطع پشتیبانی از این قابلیت این چنین گفته است:

ما بعد از بررسی میزان استفاده از قابلیت کیدز کرنر ویندوز ۱۰ موبایل و ویندوز فون ۸٫۱ تصمیم به حذف این قابلیت از ویندوز ۱۰ موبایل گرفته ایم.استفاده از این قابلیت به اندازه ای پایین بود که دیگر به ما اجازه ی پشتیبانی و توسعه ی بیشتر آن را نداد.به هر حال شما می توانید از قابلیتی شبیه به آن استفاده کنید که در تنظیمات و بخش Apps Corner قابل دسترسی است.Apps Corner این توانایی را به کاربر می دهد که از میان نرم افزار های انتخابی اجازه ی دسترسی دیگران به آن ها را بدهد و امکان شخصی سازی صفحه ی استارت هنگامی که دیگران از گوشی شما استفاده می کنند را می دهد.

0 تا کنون ثبت شده است
تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز