نرم افزار Groove برای برخی کاربران از سوی مایکروسافت رایگان شد

موضوع : اخبار,اخبار ویندوز فون

نرم افزار Groove برای برخی کاربران از سوی مایکروسافت رایگان شد

مایکروسافت در مدت اخیر تلاش زیادی کرده است تا Groove بیش از بیش رضایت کاربران را جلب کند و در جدیدترین اقدام خود اشتراک این نرم افزار را برای مدت ۱۴ روز برای برخی کاربران رایگان اعلام کرد.در ادامه با ویندوز دی ال همراه باشید.

در ایمیلی که مایکروسافت برای برخی کاربران ارسال کرده است اعلام نموده که بدون نیاز به کارت اعتباری می توانند از ۱۴ روز اشتراک رایگان استفاده کنند و در صورتی که نیاز به تمدید این مدت زمان داشتند می توانند با پرداخت ۸٫۹۹ پوند برای یک ماه دیگر اشتراک خود را تمدید و از این نرم افزار استفاده کنند.

اکنون Groove دارد گوی سبقت را از رقیب اصلی خود یعنی Spotify می رباید و می تواند با اضافه کردن چند قابلیت دیگر و پیشنهادهایی از این دست کاربران ویندوز را به طور کامل به استفاده از این نرم افزار مجاب نماید.

برای اینکه این پیشنهاد را دریافت کنید نیاز به انجام کار خاصی ندارید کافی است ایمیل خود را چک کنید و ببیند که آیا شما هم جزو کاربران خوش شانسی هستید که مایکروسافت برای آنها ایمیل ارسال کرده است یا خیر.

شما می توانید نرم افزار Groove Music را از (اینجا) برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل دانلود و نصب نمایید.

0 تا کنون ثبت شده است
تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز