گلچینی از بازی های اکشن ویندوز فون

موضوع : اکشن,بازی

گلچینی از بازی های اکشن ویندوز فون

با سلام.در این ساعت برای شما کاربران عزیز,گلچینی از بازی های اکشن در قالب یک مجموعه در نظر گرفتیم.اینگونه بازی ها به دلیل ویژگی های خوبشون,یکی از پرطرفدارتین سبک ها بشمار میروند.در این گلچین سعی شده که بهترین بازی ها را برای شما درنظر بگیریم.در ادامه با ما همراه باشید …

5.CanKnockdown-31

شماره ۱: بازی معروف CanKnockdown 3 برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل (ویندوز فون) ! این بازی در سسیتم عامل های اندروید و IOS از مشهوریت بسیار بالایی برخوردار شده بود به طوری که همه کاربران رو درگیره خودش کرده بود.در این بازی شما باید قوطی هایی که روبرویه شما قرار گرفتند را به وسیله توپ هایی که به شما داده میشود بزنید تا به مرحله بالاتر صعود کنید.این نکته رو بگم که فکر نکنید این بازی خیلی آسونه,این بازی قطعا شما را به چالش خواهد آورد.این بازی دارای ۱۰۰ مرحله هیجان انگیز میباشد که تا مرحله ۶۰ به صورت رایگان میباشد و برای باز کردن مراحل بعدی باید ۱٫۹۹ $ بپردازید.این بازی بسیار زیبا را هم اکنون از ویندوز دی ال دریافت کنید و لذت ببرید.برای دریافت اسکرین شات های بازی و دانلود به لینک زیر بروید

دانلود با لینک مستقیم

هرگونه سوالی هم داشتین میتوانید در انجمن ویندوز دی ال مطرح کنید


2.Halo-Spartan-Strike

کرک شده !

شماره ۲: Halo: Spartan Strike نام بازی بسیار هیجان انگیز و درعین حال مشهور میباشد که برای نسخه ویندوز فون در ویندوز دی ال به معرفی آن پرداختیم.

به جنگ بشریت بروید!در این بازی شما نقش اول این بازی را دارید و به مبارزه می پردازید.
از ویژگی های کلیدی این بازی معروف گرافیک بالا و سه بعدی آن است که هر کسی رو شیفته خود میکنه.در این بازی شما نگران اسلحه نباشید چون در حین بازی تعداد زیادی اسلحه های قدرتمند کسب میکنید تا دشمنان خود را با قدرت خود نابود کنید.این بازی بسیار زیبا را هم اکنون از ویندوز دی ال به صورت کرک شده و با لینک مستقیم برای ویندوز موبایل خود دریافت کنید.

امیدوارم از این بازی لذت ببرید.خواهشمندم تجربیات خود را از این بازی با ما در میان بگذارید.هرگونه سوالی هم داشتین میتوانید در انجمن ویندوز دی ال مطرح کنید.

برای دریافت اسکرین شات های بازی و دانلود به لینک زیر بروید

دانلود با لینک مستقیم


7.Contract-Killer

کرک شده!

شماره ۳ : Contract Killer! یکی دیگر از بازی بسیار زیبای اکشن و مشهور ! اول از همه یکی از ویژگی ممتاز این بازی,گرافیک عالی و گیم پلی اعتیاد آور آن هست که همه را جذب خود میکند.در این بازی شما به عنوان شخص اول بازی هستید و نقش یک تک تیر انداز حرفه ای رو برعهده دارید و باید طبق…
نقشه ها و دستوراتی که به شما داده میشود افراد مذکور را به صورت پنهانی بکشید.از بابت تفنگ خیالتان راحت باشد ,این بازی شامل ۲۰ نوع تفنگ های مرگبار میباشد که فقط کافی است با استفاده از پول هایی که بدست میاورید آن ها را آزاد کنید.این بازی از ماموریت های نامحدود و بیش از ۲۰ نوع ماموریت به صورت داستانی میباشد که شما را به راحتی خسته نمیکند.هرگونه سوالی داشتین میتوانید در انجمن ویندوز دی ال مطرح کنید.

برای دریافت اسکرین شات های بازی و دانلود به لینک زیر بروید

دانلود با لینک مستقیم


 

4.I-Gladiator

کرک شده !

شماره ۴ : I, Gladiator نام یکی دیگر از بازی های مشهور فوقالعاده میباشد که برای شما عزیران درنظر گرفتیم.با این بازی به نبرد گلادیاتور ها بروید.در این بازی شما نقش یک گلادیاتور را دارید که باید به مبارزات خونین و خشن بروید و دشمنان خود را شکست دهید.

این بازی در شروع انتشار خود به سیستم عامل ویندوز فون به صورت محدود و به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت ولی در حال حاضر به قیمت ۴٫۹۹ سنت در استور مایکروسافت فروخته میشود.ویندوز دی ال این بازی را برای کاربران خود به شکل کرک شده و رایگان در اختیارتان قرار میدهد که میتوانید با لینک مستقیم دریافت کنید.I, Gladiator از زمانی که منتشر شده از مشهوریت بالایی برخوردار نیز شده که این مشهوریت خود را مدیون گرافیک فوق العاده آن و سه بعدی بودن آن,صداگذاری حرفه ای آن است که هر کسی را مجذوب خود کرده است و خواهد کرد.این بازی بیش ۸۰ نوع مرحله با بیش از ۱۰۰ نوع سلاح قدیمی دارد که علاقه شما را بیشتر خواهد کرد.نسخه کرک شده این بازی را هم اکنون از سایت ما به صورت رایگان دریافت کنید و لذت ببرید.خواهشمندم نظرات خود را درباره این بازی با ما و دوستان خود در میان بگذارید و هرگونه سوالی داشتین میتوانید در انجمن ویندوز دی ال مطرح کنید.

برای دریافت اسکرین شات های بازی و دانلود به لینک زیر بروید

دانلود با لینک مستقیم


GTA-San-Andreas

کرک شده !

شماره ۵: GTA: San Andreas v1.0.0.2 

لطفا توجه داشته باشید: بازی GTA San Andreas بنا به گفته سازنده تنها در دستگاه های زیر پشتیبانی می شود: Nokia Lumia: 1520, 1320, 822, 820, 810, HTC: 8XT.

دانلود بازی بسیار مشهور GTA: San Andreas معروف به GTA 5 برای ویندوز فونی های عزیز در سایت ویندوز دی ال به صورت کراک شده!

بدون شک کمتر کسی را می توان یافت که برای یک بار هم که شده بازی پرطرفدار جی تی ای را تجربه نکرده باشد؛ باز هم به نزد سی جی و آن حس و حال برمیگردیم! و به ماشین سواری و گنگستری مشغول می شویم! بازی همانند نسخه کامپیوتر  طراحی گردیده و طراحی اچ دی، کیفیت صداگذاری هیجان انگیز، ماشین های متفاوت، سلاح های متعدد و ساعت ها گیم پلی جذاب آن همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه بهترین و لذت بخش ترین بازی سبک جی تی ای را در موبایل ویندوزفون شما را ایجاد کنند.


مراحل نصب بازی :

۱) نصب فایل نصبی بازی با فرمت xap

۲) کپی فایل های Win8MainData.obb، Win8PatchData.obb، gta_sa.set در دایرکتوری پوشه بازی نصب شده gta (فایل ها و GTASAsf1.b GTASAsf2.b اگر شما می خواهید در مصرف برای گوشی های پایین رده صرفه جویی کنید)

۳) شروع بازی، خاموش کردن صدا در بازی(برای گوشی های رم ۵۱۲)

۴) بازی کنید!

 

هرگونه سوالی داشتین درباره این بازی میتوانید در انجمن ویندوز دی ال مطرح کنید.

برای دریافت اسکرین شات های بازی و دانلود به لینک زیر بروید

دانلود با لینک مستقیم


Modern-Combat

شماره ۶ :

شاهکاری دیگر از گیم لافت,بازی Modern Combat 5: Blackout را یکی از بهترین بازی ها در سبک تیرانداز کرده است .

در این بازی Modern Combat 5 شما می توانید هم به صورت تک نفره به ماموریت هایی که در این بازی گنجانده شده است بروید و هم می توانید به صورت انلاین با دیگر دوستان در سراسر جهان به مبارزه بپردازید (این قابلیت تا ۱۲ نفر برای یک سرور امکان پذیر می باشد ) . شما در این بازی می توانید به چند صورت تیمی، تک نفره، گرفتن پرچم و ..  با دوستان تان به رقابت بپردازید.

توجه کنید که این بازی برای شروع نیاز به اتصال به اینترنت دارد حتی بازی به صورت تک نفره هم نیاز به اینترنت دارد.

نکته ۱:

  • حداقل ۲ گیگابایت فضای خالی در حافظه گوشی
  • قبل از شروع بازی به تنظیمات گوشی خود رفته(setting) و منظقه گوشی خود را ( region) به USA تغییر دهید

نکته ۲: اجرای کامل و بدون مشکل و لگ در گوشی های با رم ۱ گیگابایت

هرگونه سوالی داشتین درباره این بازی میتوانید در انجمن ویندوز دی ال مطرح کنید.

برای دریافت اسکرین شات های بازی و دانلود به لینک زیر بروید

دانلود با لینک مستقیم

 

 

0 تا کنون ثبت شده است
تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز