آپدیت جدید تلگرام برای ویندوز فون

موضوع : اخبار,اخبار ویندوز فون

آپدیت جدید تلگرام برای ویندوز فون

تلگرام بروزرسانی جدیدی در اپلیکیشن خود نسخه ویندوز فونی ،منتشر کرد که در ادامه به برخی از ویژگی های این آپدیت تلگرام اشاره میکنیم.

پس در ادامه با ویندوز دی ال همراه باشید.

ورژن آپدیت برنامه ی تلگرام ویندوز فون به نسخه ی ۱.۱۸.۰.۰ ارتقا پیدا می کند و دو تغییر اساسی را با خود به همراه می آورد که در ادامه می توانید  این تغییرات را مشاهده کنید:

  • مدیریت استیکر ها: به صورت دستی جایگاه پک های استیکر خود را دوباره مرتب کنید. ترتیب قرار گیری پک های استیکر ها اکنون در تمام دستگاه های شما همگام سازی می شود.
  • پشتیبانی از پیام های نشانه دار ارسال شده از ربات ها (بلد، ایتالیک و لینک های داخل نوشته)

فعلا هیاهوی مربوط به فیلتر شدن برنامه ی تلگرام فروکش کرده و به نظر می رسد فعلا می توان از این برنامه ی امن استفاده کرد و نیازی به کوچ کردن به برنامه ی دیگری نیست. بنابراین هنوز هم اکنون می توانید با خیالی فعلا راحت به استور ویندوز فون رفته و آپدیت جدید این برنامه را دریافت کنید و از آن لذت ببرید. اگر شما هم به روز رسانی جدید تلگرام را دریافت کردید و متوجه تغییر دیگری در این برنامه شدید، حتما با ما در میان بگذارید.

دانلود نسخه دسکتاپ

0 تا کنون ثبت شده است
تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز