بالاخره قابلیت Double Tap To Wake به لومیا ۹۵۰ آمد

موضوع : اخبار,اخبار ویندوز فون

بالاخره قابلیت Double Tap To Wake به لومیا ۹۵۰ آمد

مایکروسافت بعد از مدت ها قابلیت کاربردی Double Tap To Wake که بوسیله آن امکان روشن کردن صفحه نمایش با دو بار لمس صفحه میسر می کند را به پرچمداران خود یعنی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL اضافه کرد.در ادامه با ویندوز دی ال همراه باشید.

مایکروسافت در سکوت کامل بروز رسانی جدیدی را از طریق Windows Device Recovery Tool برای دو گوشی مذکور منتشر ساخت که این قابلیت نیز به آنها اضافه شده است.بسیاری از کاربران درخواست اضافه شدن این قابلیت را از سوی مایکروسافت داشتند و اکنون خبر خوشحال اینکه مایکروسافت درخواست آنها را عملی کرده است.

به هرحال روند انتشار این بروز رسانی و گوشی های دریافت کننده و کشورهای در اولویت مشخص نشده و حتی برخی کاربران با آخرین بروزرسانی نیز از این قابلیت بی بهره اند.اما قطعا این قابلیت بزودی برای همه ی گوشی های لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL و لومیا ۶۵۰ منتشر خواهد شد.

برای بررسی نیاز به دانلود و نصب نرم افزار Windows Device Recovery Tool دارید تا بررسی کنید که آیا این بروزرسانی برای گوشی شما منتشر شده است یا نه.اگر این بروز رسانی برای شما در دسترس بود با دانلود و اتمام نصب بروز رسانی می توانید این قابلیت را از تنظیمات فعال کنید.

wp_ss_20160701_0005-e1467379413946

0 تا کنون ثبت شده است
تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز