برنامه Gentle Alarm Clock همانند یک شاهزاده شما را از خواب بیدار خواهد کرد

موضوع : اخبار,اخبار ویندوز فون,کاربردی,نرم افزار

برنامه Gentle Alarm Clock همانند یک شاهزاده شما را از خواب بیدار خواهد کرد

با برنامه gentle alarm clock روزتان را با آرامش آغاز کنید

شاید شما هم از زنگ های بیدار باش تعبیه شده در ویندوز فون خودتون خسته شده باشید و به دنبال تنوع دادن به این زنگ ها باشید.

برنامه gentle alarm clock برای شما تهیه شده است ! برای بررسی بیشتر این برنامه در ادامه با ویندوز دی ال همراه باشید.شاید شما هم دوست داشته باشید تا صبح ها با آرامش بیشتری از خواب بلند شوید ، شما می تونید با خیال راحت از بین صداهای مختلف زیبای تعبیه شده در این برنامه یکی رو به دلخواه برای خودتون انتخاب کنید .

جالبه که بدونید محبوبیت این برنامه در استور مایکروسافت به حدی است که تونسته امتیاز ۴٫۴ رو بدست بیاره. یکی از بهترین ویژگی های اون تنظیم یک پیش آهنگ برای قبل از نواخته شدن زنگ اصلیه تا شما بدون هیج استرسی از خواب بلند بشید.

شما در این برنامه با وارد کردن سن خود می توانید میزان خوابی که نیاز دارید در طول شبانه روز داشته باشید را بدست آورید، همچنین این برنامه با توجه به ساعت هایی که شما در طول شبانه روز فعال می کنید مقدار متوسط خوابتان را در یک هفته نشان می دهد.

استفاده از فلش دوربین برای بیدار شدن همزمان با پخش اهنگ به بیدار شدن شما در زمان مشخص کمک زیادی می کند. اگر شما بیدار شدید می توانید با تکان دادن گوشی آلارم را غیر فعال کنید. ابن برنامه قابلیت های بسیار خوبی دارد که استفاده کردن از این امکانات خیلی لذت بخش است و به شما کمک می کند با آرامش خاطر از خواب بیدار شوید.

ویژگی های برنامه:

  1. تنظیم آهنگی قبل از آلارم اصلی برای آمادگی بیدار شدن
  2. استفاده از فلش دوربین برای بیدار شدن
  3. استفاده از صفحه نمایش به عنوان چراغ خواب
  4. آهنگ های بسیار آرام و زیبا
  5. رابط کاربری دلنشین
  6. اعلام ساعت هنگام بیدار شدن
  7. خاموش کردن آلارم قبل از بیدار شدن با تکان دادن گوشی
  8. تنظیم رنگ برای چراغ خواب
  9. پیشنهاد میزان خواب با وارد کردن سن
  10. متوسط خواب هفتگی

 

 

0 تا کنون ثبت شده است
تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز