آموزش نصب بازی و نرم افزار کرک شده ویندوز فون

موضوع : آموزش های عمومی

آموزش نصب بازی و نرم افزار کرک شده ویندوز فون

به درخواست کاربران عزیز آموزش نصب بازی و نرم افزار کرک شده در ویندوز فون را در سایت قرار می دهیم

در ادامه با ما همراه باشید…

مسقیم می رویم سر اصل مطلب:

برای نصب برنامه های کرک شده نرم افزار چینی aiyingyong برای این کار انتخاب کرده ایم که برای شما دوستان آخرین نسخه آن را قرار می دهیم. کار با این نرم افزار بسیار راحت و بدون دردسر هست.

(در تمام مراحل گوشی و کامپیتور شما به اینترنت متصل باشد)

دانلود نرم افزار aiyingyong

این نرم افزار را پس از دانلود در کامپیوتر خود طبق تصاویر زیر نصب نمایید

کرک برنامه

منتظر شوید تا نصب نرم افزار تمام شود (کمی طول میکشه)

کرک-app2

نصب در کامپیوتر شما به پایان رسید

زمان و تاریخ در سیستم شما:

Time Zone گوشی و کامپیوتر رو در حالت  [UTC -8:00) Pacific Time [US & Canada) قرار دهید.

– برای این کار در کامپیوتر شما در قسمت کنترل پنل وارد Date and Time بشوید .و با کلیک بر روی Chane Time Zone زمان رو تغییر دهید .

در گوشی ویندوز فون هم در قسمت Setting وارد Date+Time شوید و مقدار Time Zone رو تغییر بدید .

بعد از اینکه نصب برنامه aiyingyong تمام شد سیستم را ری استارت کنید.

حال که کامپیوتر بالا اومد گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل نمایید (از اینجا به بعد اصلا نباید بذارید گوشی تان قفل شود و صفحه گوشی روشن باشد و ترجیحا روی صفحه اصلی قرار بگیرد)

برنامه را اجرا کنید و بر روی دکمه ابی مطالبق شکل زیر کلیک نمایید.

کرک-app3

نکــــته : تا زمانی که تصویر بالا رو ندیده اید (یعنی  قفل بسته در ال سی دی) یعنی برنامه هنوز در حال شناسایی گوشی هست. وقتی تصویر بالا را دیدید یعنی گوشی شما با موفقیت شناخته شده است.

بعد از اینکه دکمه آبی مشخص شده را فشار دادید برنامه گوشی شما رو اصطلاحا آنلاک می کند و دیگر می توانید نرم افزار و بازی کرک شده را نصب کنید.

کرک-app4

“نصب بازی و نرم افزار کرک شده”

برنامه چینی aiyingyong را مطابق شکل زیر کاملا ببندید برای اطمینان آیکون های کنار ساعت ویندوز را مشاهده کنید اگر آیکون این برنامه وجود داشت بر روی آن کلیک راست کرده و تنها گزینه موجود را بزنید(کلا برنامه نباید اجرا شده باشه).

کرک-app5

اینترنت گوشی را خاموش کنید

فایل بازی یا برنامه کرک شده را که قبلا دانلود کردید (در سایت ما بهترین ها موجوده دی:)  را دو بار بر روی آن کلیک کنید (گوشیتون هم به سیستم وصل باشد)

پس از کلیک پنجره ای مشابه عکس زیر مشاهده می نمایید:

کرک-app6

بعد از کلیک بر روی دکمه ابی رنگ, رنگ اون به خاکستری تبدیل میشود که نشان میدهد که در حال نصب بازی یا نرم افزار هست مانند تصویر زیر

کرک-app7

بعد از اینکه رنگ آن شکل دوباره به حالت اولش برگشت و آبی شد نشان میدهد که بازی یا نرم افزار مورد نظر شما به درستی نصب شده است

تمام شد!

چند نکته مهم:

  • در حین انجام مراحل، مطمئن باشید صفحه گوشیتون قفل نشود.
  • با این روش به راحتی می توانید  ۱۰ نرم افزار یا بازی کرک شده نصب نمایید ( برخلاف نسخه قبل که تنها ۲ بار قادر به نصب بودید ).( نصب  بازی و نرم افزارهای کرک شده به صورت نامحدود به زودی آموزش ساده و کاربردی داده می شود)
  • برنامه aiyingyong نیازی به SDK ندارد و خود برنامه SDK ای با حجم ۱۰ مگابایت دانلود می کند و بعد نصب می کند اما چون اسم فولدری که SDK دانلود شده به زبان چینی هست احتمالا ویندوز ارور میدهد و نمی تواند نصب کند برای همین از این لینک می توانید دانلود و نصب کنید.(نصب این SDK به صورت چند ثانیه انجام می شود که فقط صفحه ای مشکی ( cmd) رد می شود.)
  • کسانی که گوشی شان دولوپر آنلاک (register) کردند احتمالا با مشکل زیر مواجه می شوند و باید دوباره گوشی شان لاک (Unregister ) کنند.

 

برای Unregister کردن مراحل زیر را انجام دهید

گوشی و سیستم تان را به اینترنت متصل کرده و صفحه گوشی در طی مراحل لاگ قفل نشه.

گوشی را از طریق USB به سیستم متصل کرده و برنامه Windows Phone Developer Registration را اجرا کنید.(توجه نمایید این برنامه همراه با نصب SDK 8 و یا Visual Studio با نصب SDK8، نصب می شود و باید در ویندوز ۸ یا ویندوز ۸.۱ نصب کنید.)

برای اجرای این برنامه می توانید اسم برنامه  را توی سرچ ویندوز جست و جو کنید.

بعد از اجرای برنامه روی دکمه Unregister کلیک کنید، سپس اکانت مایکروسافت که روی گوشی تان هم هست وارد کرده و Sign in را زده و در آخر Continue زده.

لازم به ذکر است بعد از آنلاک با برنامه چینی می توانید دوباره گوشی تان Register کنین. برنامه اجرا کنید و به جای Unregister گزینه Register ظاهر می شود.

  • توجه نمایید اگر با برنامه چینی مشکل پیدا کردید روی سیستمی امتحان کنید که SDK دیگه ای نصب نشده باشد و فقط SDK 10 مگابایتی برنامه چینی نصب شده باشد.
4 نظر تا کنون ثبت شده است
حمید در شنبه , 5 سپتامبر 2015 گفته :

لینک SDK خرابه

ali در شنبه , 5 سپتامبر 2015 گفته :

تصحیح شد
با تشکر

nima در یکشنبه , 27 سپتامبر 2015 گفته :

ببخشید چرا این پیام رو میاره
unabele to open archive files

حسین آقاجانی در سه‌شنبه , 29 سپتامبر 2015 گفته :

با سلام
سواله خودتان را میتوانید در انجمن ویندوز دی ال مطرح کنید و به شما جواب داده شود
http://forum.windowsdl.ir/
با تشکر

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز