دانلود بازی Raid of Dino شبیه clash of clans برای ویندوز فون

موضوع : استراتژیک,بازی,سرگرمی,فکری

دانلود بازی Raid of Dino شبیه clash of clans برای ویندوز فون

به درخواست یکی از کاربران عزیز

Raid of Dino نام یکی از بازی های استراتژیک برای ویندوز فون است که از محبوبیت بسیار بالایی قرار گرفته.بازی کلش اف کلنز بدلایل خاصی هنوز در استور ویندوز فون قرار نگرفته.این بازی که بسیار شبیه بازی clash of clans میباشد رو از طرف ویندوز دی ال و جناب آقا حسن برای شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.
این بازی بسیار شبیه بازی کلش اف کلنز میباشد با این وجود که شخصیت های این بازی متفاوت هست.برای اولین باری که وارد این بازی میشوید به شما قلعه ای داده میشود که باید آن را با تجهیزات های مختلف کامل کنید و مراحل بازی خود را بالا ببرید به یه ابر قدرت کامل تبدیل شوید.در این بازی شما میتوانید به دوستان خود حمله کنید و پول های آنان را از آن خود کنید یا میتواند به صورت آنلاین و به صورت جهانی مشغول به گفتگو با کاربران این بازی شوید و دوستان جدیدی پیدا کنید.از ویژگی های دیگر این بازی ساخت کلن برای خود یا پیوستن به یک کلن دیگر هست یعنی شما میتوانید دوستان خود را به کلن خود دعوت دهید و یک گروه تشکیل دهید.این بازی مشهور رو هم اکنون میتوانید از ویندوز دی ال برای ویندوز ۱۰ موبایل خود دریافت کنید.

نکته:این بازی بسیار اعتیاد آور است پس مواظبه خودتون باشین 🙂

امیدوارم از این بازی لذت ببرید

3 نظر تا کنون ثبت شده است
hassan در سه‌شنبه , 16 ژوئن 2015 گفته :

سلام،خیلی ممنون بابت معرفی.واقعاً سایتتون توپه فکر نمی کردم به این سرعت معرفی کنیدش.خیلی ممنون

حسین آقاجانی در سه‌شنبه , 16 ژوئن 2015 گفته :

سلام.
خواهش میکنم

hassan در پنج‌شنبه , 18 ژوئن 2015 گفته :

راستی چندتا نکته با اجازتون من بگم.

۱٫برای دریافت runs(همون جم) که خیلی مهمه ابتدا به setting بروید و بعد بخش code توی اون بخش دو تا گزینه ابی رنگ هستش از بین اونا اولی رو که invited my code نام دارد انتخاب میکنید و بعد این کد رو بزنید تا runs(همون جم) دریافت کنید. کد : eis#U3M

۲٫دوستانی که این بازی رو دارن و یا هم اکنون از سایت خوب ویندوز دی ال دریافت و نصب میکنند میتونند برای شروع به کلن ما بپیوندند.
نام کلن: persian gulf

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز