دانلود بازی GTA: San Andreas v1.0.0.2 برای ویندوز فون کراک شده

موضوع : اکشن,رالی

دانلود بازی GTA: San Andreas v1.0.0.2 برای ویندوز فون کراک شده

لطفا توجه داشته باشید: بازی GTA San Andreas بنا به گفته سازنده تنها در دستگاه های زیر پشتیبانی می شود: Nokia Lumia: 1520, 1320, 822, 820, 810, HTC: 8XT.

دانلود بازی بسیار مشهور GTA: San Andreas معروف به GTA 5 برای ویندوز فونی های عزیز در سایت ویندوز دی ال به صورت کراک شده!

بدون شک کمتر کسی را می توان یافت که برای یک بار هم که شده بازی پرطرفدار جی تی ای را تجربه نکرده باشد؛ باز هم به نزد سی جی و آن حس و حال برمیگردیم! و به ماشین سواری و گنگستری مشغول می شویم! بازی همانند نسخه کامپیوتر  طراحی گردیده و طراحی اچ دی، کیفیت صداگذاری هیجان انگیز، ماشین های متفاوت، سلاح های متعدد و ساعت ها گیم پلی جذاب آن همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه بهترین و لذت بخش ترین بازی سبک جی تی ای را در موبایل ویندوزفون شما را ایجاد کنند.


مراحل نصب:

۱) نصب فایل نصبی بازی با فرمت xap

۲) کپی فایل های Win8MainData.obb، Win8PatchData.obb، gta_sa.set در دایرکتوری پوشه بازی نصب شده gta (فایل ها و GTASAsf1.b GTASAsf2.b اگر شما می خواهید در مصرف برای گوشی های پایین رده صرفه جویی کنید)

۳) شروع بازی، خاموش کردن صدا در بازی(برای گوشی های رم ۵۱۲)

۴) بازی کنید!

1 تا کنون ثبت شده است
محمد در دوشنبه , 1 ژانویه 2018 گفته :

سلام. آموزش نصب نرم افزار کرک شده روی ویندوزفون۱۰ روهم بذارید. ممنون

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز