روشن بودن همیشگی Glance screen ویندوز ۱۰ موبایل باعث افزایش مصرف باتری می شود!

موضوع : اخبار,اخبار ویندوز فون

روشن بودن همیشگی Glance screen ویندوز ۱۰ موبایل باعث افزایش مصرف باتری می شود!

قابلیت بسیار مفید Glance screen که بوسیله آن می توان اطلاعات مهم را بدون روشن کردن صفحه نمایش مشاهده کنیم,در حال حاضر سبب افزایش مصرف باتری به بیش از ۴۰% می شود! با ما همراه باشید.

این قابلیت در اصل به جهت کاهش مصرف باتری در گوشی های ویندوزی قرار داده شده است ولی در حال حاضر به طرز عجیبی سبب افزایش مصرف باتری می گردد.

آزمایشی که بر روی طول عمر باتری دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL انجام شد نشان داد در صورتی که Glance screen همیشه روشن باشد سبب افزایش مصرف باتری از ۳٫۶% به ۶٫۳% به ازای هر ساعت می شود.

در گوشی های لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL بصورت پیشفرض Glance screen بر روی Peek mode تنطیم شده است بدین معنی که تنها زمانی Glance فعال می شود که گوشی را از جیب خود خارج کنید یا آن را در مقابل صورت خود نگه دارید.در نتیجه بسیاری از کاربران با این مشکل عجیب مواجه نیستند.

در صورتی که شما Glance screen را بر روی حالت همیشه روشن تنظیم کرده اید و با مشکل مصرف بالای باتری مواجه اید نسبت به تغییر آن از تنظیمات اقدام کنید.glance-337x553

تجربه خود را از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.

0 تا کنون ثبت شده است
تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ویندوز دی ال" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.(راه اندازی توسط تیم بلاگ پارسی) گرافیک و طراحی : پارس تمز